Wij specialiseren ons in social media voor horeca.
De on- en offlinewereld worden steeds meer één. Uit recent onderzoek blijkt zelfs dat 75% van de horecagasten online een keuze maakt voor een restaurant of café. Ze zoeken naar mooie zaken via Google of zien ze op social media voorbij komen en bezoeken de Instagram of Facebookpagina van de zaak om te bepalen of de sfeer is wat ze zoeken. (Bron: Restaurant Monitor 2020)
Als horecaondernemer ben jij gespecialiseerd in gastvrijheid in de zaak. Je weet precies welke beleving je gasten mee wil geven en hoe je ze blij en als ambassadeur naar huis laat gaan.
Als specialisten in gastvrijheid online vullen wij je aan. Wij creëren en optimaliseren contactmomenten met gasten als ze niet bij je in de zaak zijn. Als ze bijvoorbeeld in de trein naar werk zitten en bedenken waar ze het weekend uit eten gaan, of als ze een locatie zoeken voor een gezellige verjaardagsborrel.
Door op die momenten goed zichtbaar te zijn op social media wordt jouw zaak top of mind bij je gasten. We helpen je zaak te promoten bij nieuw publiek en zorgen ervoor dat je top of mind blijft bij je gasten, zodat ze vaker bij je binnen stappen.
Is er reuring online én bij je in de zaak? Dan is ons werk geslaagd!