Video Aspect Ratio: 9:4

Een duidelijk plan voor social media dit jaar? Plan een strategiegesprek!

horeca social media strategiegesprek plannen 1

Een duidelijk plan voor social media dit jaar? Plan een strategiegesprek!

Wat levert het gesprek op?

✔️   Vraag je je vaak af wat je nu weer moet posten?

✔️  Weet je niet hoe je een nieuwe doelgroep moet bereiken?

✔️  Wil je jouw horecabedrijf dit jaar een groot podium geven?

✔️   Wil je een betere kwaliteit foto's en video op je socials?

✔️   Wil je vaak ontdekt worden door nieuwe gasten?

✔️   Wil je doorgroeien naar 10.000 volgers in de doelgroep van jouw hotel,     

      restaurant of café?

Dan ben je bij Floor aan het goede adres. Door haar ruime ervaring met het creëren van winstgevende social media kanalen voor horecabedrijven - we werken op dit moment met zo'n 60 ondernemers samen - kan Floor zich snel verdiepen in de uitdagingen van jouw horecabedrijf en concreet advies geven. 

Na afloop van het gesprek heb je duidelijke doelen en actiepunten voor social media, die je zelf kunt uitvoeren of kunt uitbesteden aan je team.

beste horeca fotograaf social media nederland belgie strategiegesprek
tazz delft social media instagram
"Floor denkt strategisch mee en heeft ons geholpen de juiste online tone of voice te vinden. Ze bekijkt TAZZ van een afstand, zoals een gast dat doet, maar staat tegelijkertijd dichtbij. Soms lijkt het alsof ze in mijn hoofd zit. En dat is echt heerlijk!"
Natasha Koelmans - Eigenaar TAZZ Delft

Vragen waar Floor goed bij kan helpen

horeca restaurant fotograaf foodstyling boeken 1

Je wil graag de doelgroep van jouw restaurant verjongen.

Zijn de vaste gasten van jouw restaurant wat op leeftijd? Dan wil je voor de toekomst nu ook starten met het interesseren van de jongere garde. Dat kan heel goed via social media. In het strategiegesprek vertelt Floor hoe we dat bij andere opdrachtgevers hebben gedaan en wat jij kunt doen om dezelfde resultaten te behalen. 
horeca restaurant fotograaf foodstyling boeken 1

Jullie horecabedrijf zit op een wat afgelegen plek, maar je wil wel dat gasten jullie leren kennen.

We werken regelmatig met horecabedrijven die niet in het centrum van een stad of dorp zitten, maar bijvoorbeeld wat aan de rand of in een natuurgebied. Gasten moeten weten dat jullie er zijn en wat jullie locatie zo bijzonder maakt, zodat ze wel de keuze maken naar jullie toe te komen. 
horeca restaurant fotograaf foodstyling boeken 1

De doelgroep van je horecazaak is heel breed. Je weet niet op wie je de marketing moet richten.

Het kiezen van een duidelijke doelgroep helpt om jouw horecazaak snel bekend te maken. Tenminste, dat hoor je altijd. Maar wat als er veel verschillende typen mensen bij jullie komen? Op welke groep richt je je dan? In het gesprek kunnen we hier een knoop over doorhakken. 
horeca restaurant fotograaf foodstyling boeken 1

Jullie zijn een mooie plek voor vrijtijds- én zakelijk publiek. Hoe verenig je de twee?

Als jullie een prachtig restaurant of café hebben, en tegelijkertijd de perfecte locatie zijn voor vergaderingen, seminars en trouwerijen: hoe richt je de marketing dan zo in dat je beide takken optimaal benut? Na het gesprek heb je een concrete strategie en actiepunten om uit te voeren.
horeca restaurant fotograaf foodstyling boeken 1

Je wilt graag hulp bij social media óf de social media uitbesteden. Wat is de juiste keuze voor jullie?

Met Lekker Sociaal Media coachen we zowel horecabedrijven als dat we de social media marketing volledig uit handen nemen. Wat de juiste keuze is hangt af van hoeveel tijd je zelf in social media wilt steken en welke resultaten je wil behalen binnen korte of langere tijd. Floor kan je helpen om de juiste keuze voor jullie horecabedrijf te maken en meteen een inschatting van de kosten geven. 

Een paar van onze succesverhalen:

hemelse modder amsterdam social media

Hemelse Modder Amsterdam

Restaurant Hemelse Modder bestaat al 35 jaar en had een wat oudere doelgroep. Met het oog op de toekomst wil eigenaar Quintin de doelgroep aanvullen met 30 plussers.

Tijm Utrecht

Koffie- en dinnerbar Tijm wisselt niet van vaak menu, maar wisselt het hele jaar door steeds één of twee gerechten op de kaart. Tijm wil gasten goed op de hoogte houden en meer bestellingen via Instagram.
de brasserie meppel social media

De Brasserie Meppel

De Brasserie zette tijdens de coronaperiode een succesvolle afhaalservice en online Brasserie op. Social media is hét middel om buiten de zaak een praatje te maken met gasten.
horeca social media kosten 4
€ 250,-
€ 99,-

Jouw uitdaging is ons werk!

Het leukst aan ons werk vinden we het meedenken over het aanpakken van de uitdagingen van jouw hotel, restaurant, café of cateringbedrijf. We zien er dan ook naar uit je te leren kennen. Tot snel!

100% tevredenheidsgarantie!

We weten zeker dat we je goed kunnen helpen. Daarom geven we je graag een 100% tevredenheidsgarantie. Ben je niet tevreden over het gesprek? Laat het ons weten, dan storten we 49 euro terug op je rekening.