arrow_drop_up arrow_drop_down

E-book

Start vandaag met verkopen met de deuren dicht. Slimme social media marketing tijdens de horeca lockdown!

100%
Direct toepasbaar
22
Kant en klare templates
300+
Keer bekeken
19,95-
Beschikbaar voor iedereen!

Dit vind je in het e-book:

  • 9 Manieren om top of mind te blijven
  • 9 Manieren om geld te verdienen
  • 6 Simpele social strategieën 
  • 22 Kant en klare templates
  • 5 Succesvolle voorbeelden
  • 66 Pagina's aan inspiratie

Beste horecaondernemer,

Nu we met z’n allen thuis zitten doen we wat we kunnen om het Coronavirus in te dammen. Onze gezondheid staat voorop! Ik hoop dat we met z'n allen snel weer gezond en wel kunnen genieten van heerlijk eten en drinken of overnachten bij jou in de zaak.

Tegelijkertijd werken we veel met horecaondernemers.Te Voor hen, en misschien ook voor jou, is deze periode super zwaar. De kosten lopen door, de inkomsten staan op 0. Ik hoef geen rekenwonder te zijn om te bedenken wat dat voor gevolgen heeft.

Op dit moment werken we dag en nacht om de nieuwe social media campagnes van onze opdrachtgevers live te krijgen. Sommigen hebben de keuze gemaakt om hun gerechten beschikbaar te maken voor afhaal of bezorgen. Anderen verkopen tegoedbonnen voor wanneer de deuren weer open mogen.

Hoe dan ook bewonderen we ze allemaal enorm. Wat een mega verandering hebben hun bedrijven in korte tijd doorgemaakt. Binnen een paar dagen gingen ze van een strakke operatie op de vloer naar een geoliede online machine. 👏🏻

We begrijpen de haast die erachter zit, want de enige manier om nu in contact te zijn met je gasten is online, via social media. En NU is het moment om snelheid te maken en top op mind te worden bij gasten.

De meest voor de hand liggende manieren zijn:

  • Je producenten en/of gerechten te bezorgen. 
  • Tegoedbonnen te verkopen.
  • Online workshops te geven.

Wist je dat?

96% van de Nederlanders actief is op social media.
Bij 75% van de restaurantbezoeken social media leidend is in de keuze.
Socials in 2020 van restaurants voor gasten belangrijker zijn dan reviews.
Instagram een effectieve vorm van gratis reclame is.

Social media op dit moment de enige manier is om in contact te zijn met je gasten?

Hoe zorg je dat gasten online bij je gaan bestellen?

Maar HOE zorg je dat gasten online bij je gaan bestellen? Want beschikbaar zijn voor takeaway & delivery betekent niet direct dat het stormloopt. HOE verkoop je met de deuren dicht?

Met de deuren dicht is social media de enige manier om je gasten te bereiken. Het is de enige manier om gastvrij te blijven, te verkopen wat je kan en weer top of mind te zijn op het moment dat je zaak weer open mag! 

Daarom hebben we dit e-book geschreven. Het e-book maakt het super makkelijk om sterke social media posts te schrijven en je online verkoop te kickstarten. De opbouw maakt het toegankelijk voor iedereen: van de online beginner tot professional. Je kunt de voorbeelden 1-op-1 overnemen of ter inspiratie gebruiken. Ik hoop dat het je op ideeën brengt. Juist in deze periode, waarin heel Nederland non-stop op social media kijkt.


Voor vragen kun je ons altijd mailen op contact@lekkersociaalmedia.nl, volgen op Instagram of bellen op 06-51047998.

Namens het hele team,

heel veel succes!

Team Lekker Sociaal


PS. We vragen 19,95 euro voor het e-book om (hopelijk) tegemoet te komen in de bij ons weggevallen inkomsten. We hopen dat je het ervoor over hebt en dit e-book je gaat helpen slim online met jouw gasten te communiceren tijdens de lockdown. Let's do this together!

Wat anderen zeggen over het e-book:

Entree Magazine

“Socialmedia-expert Floor Eizema ontwikkelde in korte tijd een e-book voor horeca-ondernemers met tips voor social media marketing tijdens de

sluiting. Voor het e-book wordt 19,95 euro gevraagd om (hopelijk) tegemoet te komen in de weggevallen inkomsten, het aanvragen kan hier.”

Entree Magazine
Horecava

“Om de horeca te helpen delen we graag mooie

initiatieven, zoals deze: Verkopen met de deuren dicht, het is mogelijk! Floor Eizema heeft er zelfs speciaal

een e-book over geschreven. In 'verkopen met de deuren dicht' legt ze uit dat social media de enige manier om je gasten te bereiken in deze moeilijke tijd.

Het is de enige manier om gastvrij te blijven, te verkopen wat je kan en weer top of mind te zijn op het moment dat je zaak weer open mag! Bestel jij hem

ook?”

Horecava

Kickstart nu jouw marketing & verkoop!